.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تور کیش هتل پارسیان

 

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور کیش نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش فروردین 94 می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

تور کیش هتل گاردنیا

 

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور کیش 94 می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور کیش عید 94  شده است. 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

اسکوترهای زیر دریایی کیش

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریاییکیشیکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش نوروز 94 که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش عید 94 قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 

به اطلاع مسافران تور کیش نوروز 94 علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش عید 94 می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش فروردین 94 اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکوترهای زیر دریایی کیش,جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.
 

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تورکیش به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تیوپ سواری و پاراسل در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان این هتل تور کیش 94 شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 

آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 تلفن:4420661-0764

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.


این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل تورکیش دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل تور کیش 94 رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.

شنا در کیش

شنا کردن در کیش یكی از بهترین و محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم می باشد. افرادی كه شنا می كنند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كنند بلكه با شنا كردن توانایی ها و قابلیتهای جسمانی خودشان را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، سرعت ،قدرت و انعطاف پذیری مفاصل مچ پا و شانه را افزایش می دهند. شنا کردن از جمله ورزش هایی است که از سنین کودکی حتی نوزادی تا کهنسالی می توان آن را انجام داد این ورزش باعث کاهش هیجان و اضطراب گردیده بدن را نعطاف پذیر و عضله ها را محکم و قوی می سازد و باعث ایجاد انرژی در فرد می شود تا بتواند تمامی کارهای روزانه خود را با انرژی هر چه بیشتری انجام دهد. از این رو اکثر مسافرین تورکیش مخصوصا مسافرین نوروزی که به کیش سفر می کنند به علت آب و هوای خوب آن حتما به شنا کردن در این جزیره می پردازند

طریقه علمی برنزه شدن

گاهی اوقات تصور بر این باور است که آفتاب فقط دشمن پوست می باشد و باید از آن دوری کرد!! در حالی که آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر هیچ كسی پوشیده نیست.

همچنین تمامی پزشكان این قضیه را تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر بسیار زیادی را دارا می باشد اما مساله اساسی این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده بسیاری از مردم خوابیدن در مقابل اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس گردش و  پیاده روی ، توپ بازی و تفریح های دسته جمعی گوناگون، آن هم نه در وسط روز، بلكه اوایل صبح و عصر، و  در نزدیكی های ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند نه تنها سلامت روحی و جسمی شما را تامین کند، بلکه پوست بدن شما را نیز برنزه می كند. 
اما اگر قرار بر این است تنها توسط خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كنید، باید طی روزهای مداومی به كار بپردازید. به این شیوه كه روز اول تنها چند دقیقه( آن هم نه در اواسط روز) در آفتاب بخوابید. و در روزهای بعد، هر بار حدود یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نمایید. همچنین فراموش نکنید، كه پوست صورت انسان به دلیل حساسیت خاصی كه دارد ، باید تا جایی که امکان دارد در نیم سایه قرار بگیرد. جزیره کیش از جمله مکان هایی می باشد که اغلب مسافران تورکیش برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن آن را انتخاب می کنند. 

 

چه مدت زمانی باید آفتاب به ما بتابد؟

برای افراد مختلف مدت زمان آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته یاد آور شویم که این امر تا جایی که امکان دارد نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد و هیچگاه نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را در معرض اشعه سوزان آفتاب قرار داد بنابراین مسافران تور کیش که برای آفتاب گرفتن به این جزیره سفر می کنند بهتر است این موضوع را رعایت کنند. زیرا زیاده روی در این انجام این كار، علاوه بر اینکه باعث ایجاد چین و چروك در صورت می شود، پوست را نیز خشك می گرداند. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این علت كه پوست ما در مقابل نور آفتاب دو نوع واكنش نشان می دهد:  علت اول این است که ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می شود، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز زمان لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی همراه باشد. 

 شنا در کیش

پلاژ آقایان جزیره کیش

برای آقایان شنا کردن در اغلب سواحل جزیره آزاد می باشد، اما به علت وجود امكانات مناسب برای شنا در باشگاه دریایی، استقبال از این مكان خیلی بیشتر می باشد. پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و دسترسی به این مركز با وسیله نقلیه عمومی هم امکان پذیر می باشد. در این پلاژ آموزش شنا هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام میشود و نجات غریق ها در تمام وقت اداری حضور خواهند داشت مسافرین تورکیش می توانند با راحتی و آسایش در این مکان به شنا کردن بپردازند. از دیگر خدمات این مركز دوش های آب شیرین و بوفه می باشد 

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی انتهای بلوار هنر پرشین گلف


پلاژ بانوان جزیره کیش

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره روبهروی مخابرات احداث گردیده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع می باشد. این پلاژ علاوه بر امكاناتی مانند دوش آب شیرین، سایهبان و نورپردازی مناسب، دارای سالن بدن سازی نیز می باشد و زیرنظر مربیان اداره میگردد بنابراین بانوان تور کیش می توانند با خیال راحت به شنا کردن بپردازند 

علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیاد مسافران تور کیش 94 روبه رو است

آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان آریان 

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شنا در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ برای شما میهمانان تورکیش وجود دارد.

 

این بازار مروارید تورکیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند. شما مسافران تور کیش می توانید ساعت ها در این بازار وقت بگذرانید بی آنکه احساس خستگی نمایید

 

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیره کیش قرار دارد  همچنین این بازار تورکیش دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی